vrijdag 27 juni 2014

blaarmeersen en prettige vakantie

Dag lieve lezers,

dit is de laatste keer dat ik foto's op de blog plaats van dit schooljaar. Naar jaarlijkse traditie gingen we terug met de bootjes gaan varen richting blaarmeersen.
Het was gelukkig een zonnige dag en we hebben allemaal genoten van de laatste dag! Een grote dankuwel voor de moeke van Leon en de mama van Lola. Zonder jullie zou het een stuk minder aangenaam zijn!

Hierbij maak ik ook gebruik om alle ouders te bedanken voor mijn nieuwe pepermolen en de cadeaubon. Ik ga het allebei goed kunnen gebruiken en zal steeds denken aan uw kleuter. Het was een fantastisch leerzaam jaar geweest. Bedankt alle ouders en grootouders voor jullie hulp het afgelopen schooljaar.

IK WENS JULLIE EEN GELUKKIGE PRETTIGE ZONNIGE EN FIJNE VAKANTIE TOE. Sommige kleuters zie ik terug in september, voor de andere kinderen wens ik hen ook veel succes.

DAAG
LIEFS
ELS

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten