woensdag 9 oktober 2013

fotozoektocht

Hallo lieve trouwe lezers,

zoals jullie allemaal gehoord en gezien hebben zijn we volop aan het robotten. Naar aanleiding van dit project zou ik graag als afsluit een fotorobotzoektocht in de wijk organiseren. Alle kinderen van de school kunnen dan samen met hun ouders op zoek gaan naar de robots van de loods die verstopt zullen zitten in de wijk. Ze zullen daarvoor twee weken de tijd hebben om mee te doen met die wedstrijd en daarna een kleine attentie ontvangen. Ik zoek voor deze organisatie nog enkele vrijwilligers om mij mee te helpen om enkele robots te verbergen in vitrines, ... en daar een foto van te nemen. Tegen volgende week woensdag zou ik willen starten met het verstoppen. Indien je hieraan wil meehelpen, wil je dit dan zo snel mogelijk laten weten aub op mijn emailadres elsverhalle@yahoo.com, merci,

en de foto's over het project volgen nog...


Els, de vuurtorenwachtster!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten